Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Ringte nettopp kontofonen, og der var pengene kommet:) Ha en strålende helg, alle sammen:)
SuperGlad Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 til meg også :-) bor i tr.heim. gooood helg :-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg får aldri noe før.. Dårlig altså =P
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Ikke kommet noe her enda, bor i Hommelvik :/
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Har fått lappen, men etter jeg skiftet til Storebrand kommer det aldri før Hadde vært utrolig greit å fått det før helgen da.. Men neeeiidaaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå