Gå til innhold

Våkner plutselig nesten hver time om natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart 4 mnd, vi samsover og har til nå sovet ganske godt hele natta. Har måttet puppe henne i søvn og gjør fortsatt det. Nå har hun altsp bynt å vokne hele tiden og vil sutte litt på puppen for så å sovne...virker ikke som hun er så sulten egentlig.Hadde hun tatt smokk hadde det vært ok, men kjipt å må fram med puppen hele natta. Er dette et tegn på at hun bør sove i egen seng? Trenger mer mat? Hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Du er ikke alene... hvis noen har et råd så er jeg lutter øre :-)

men lillemann spiser faktisk..

Skrevet

Vi hadde det også slik en periode i den alderen der... Men knerten spiste faktisk. Jeg holdt på å gå på veggen!!! Heldigvis gikk det over etter ca en uke... Det kan være økedøgn/øke*periode* - men for min del innså jeg at jeg på dagtid løste for mange problemer med puppen. Han småspiste, altfor ofte. Jeg ga ham mat når jeg var i tvil om han var sulten (dvs han ofte skrek pga noe annet), og klart at det forplantet seg til natten også...

Jeg vurderte å begynne å gi ham grøt, men valgte å se det an litt, og som sagt gikk det over. Jeg fullammet ham til han var seks mnd, og det gikk kjempegreit da "helvetesuka" var over...!

Skrevet

Tror det er 4 mnd syndromet :-/ I natt var lille våken så og si hele natta. Han har holdt på sånn med mye våking siden ca 3 mnd. Rett og slett våken. Sutter/spiser endel, men han virker ikke veldig sulten.

I natt skal jeg prøve med velling, men bare en liten tskje i morsmelk i håp om at lii "tygde" på maten vil hjelpe på søvnen. Jeg får ingen hjelp av mannen min da han jobber 12-13 timer om dagen, og sover ingenting på dagtid (da må jeg sørge for at lille sover ordentlig). Jeg blir gal snart og tar gjerne i mot råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...