eplepeple Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Ho ho ja ) skal bli bedre uten stoooor mage i veien
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 hahaha.. been there, done that.. føler med deg.. håper jeg slipper å gå over denne gangen.. forsatt noen mnd igjen her da..
lego Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg sa det senest i går, tror jeg... Skal bli deilig å ha sex igjen uten magen i veien, bekkenløsning og andre vondter... *hihi*
Gutt, jente og ? Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Når hadde du termin, lego? Jeg er tre dager over tiden. Har ikke hatt noe tro på at sex fungerer, så det er uprøvd. Men vurderer sterkt å prøve det snart, for nå er jeg LEI!
lego Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 Er 5 dager på overtid nå... og LEI! Men uansett hvor jeg går så får jeg høre "gå hjem og ha sex" til og med jm på sykehuset ba oss om det når vi var innom der en tur, så... Gubben var ikke vanskelig å be de første gangene, men nå begynner til og med han å bli "mett"... *hihi* Er ikke kjempebehagelig eller lett å ha sex nå, men det funker på ett vis...
Gutt, jente og ? Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Jeg har ei venninne som gikk 10 dager over tiden, hun sa de knulla i ett sett i 10 dager, ingen baby. Og jeg kan ikke si at det frister med sex når kroppen er som den er. Men tror seriøst at nå må noe gjøres! Har spurt min jm om dette, hun sier at det er jo lov å gjøre et forsøk - hvis lysten er der. Og det er den så absolutt ikke Men må man så må man. Tror ikke det er gubben imot akkurat
lego Skrevet 17. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2009 Jeg blir garantert satt igang til tirsdag, så de siste dagene har ikke lysten vært helt på topp... Har ikke følt at sex'en har hatt noen virkning uansett... *hihi* Men jeg skal til jm i dag og kommer til å be henne sjekke modning, evnt strippe litt... Så hvis det virker som muligheter for at fødselen kan starte av seg selv før tirsdag, så blir det nok en runde eller to i senga i løpet av helgen ja...
Gutt, jente og ? Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Håper for din del at det starter av seg selv!! Jeg ble strippet på onsdag, ikke mye har skjedd siden da. Kun den dagen hun gjorde det, at jeg kjente mye rart der nede. Før hun strippa, stakk hun en finger inn å kjente babyen sitt bakhodet Håper virkelig at det skjer noe snart..
lego Skrevet 17. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2009 Ja det håper jeg og, men jeg har ikke helt troen... :s Ble sjekket på sykehuset om søndagen og da var jeg ikke moden ennå og jm fikk ikke til å tøye/strippe noe som helst... Hodet var heller ikke festet og stod ganske høyt i bekkenet... :s Så jeg håper at jm kan sjekke meg i dag og krysser fingrene for at ting har blitt mer modent osv "der nede" Får håpe det skjer noe mer hos deg snart og da! Er så kjedelig å gå på overtid. Jeg har fått minst to tlf om dagen og spørsmål etter babyen... Det hjelper ikke at andre rundt meg begynner å mase liksom... :s
Gutt, jente og ? Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Hvorfor var du på sjekk på sykehuset? Hodet til babyen min har vært festet siden uke 33 og ligger helt, helt nede i bekkenet nå. Men hva hjelper det når ingenting mer skjer? Fatter det ikke, hva det er som tar sånn tid. Ja, håper også at ting har modnet seg litt. Kanskje hvis hun stripper deg, at det skjer noe i løpet av helgen! Du får bare be henne om å ta hardt i;) Er du førstegangs? Min førstemann kom 8 dager FØR tiden, trodde aldri i min villeste fantasi at jeg skulle gå OVER denne gangen. En stor tålmodighetsprøve og mange slitsomme tanker rundt dette. Nei, hjelper ikke med all maset om babyens ankomst. Det er ikke noe hei på sms, eller hvordan går det, før det store spm kommer. Neida, der er det rett på sak.
lego Skrevet 17. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2009 Jeg trodde jeg kanskje hadde fostervannlekkasje... Og hadde noen tak i magen og ryggen, så jeg fikk komme inn for en sjekk. (det var på termindagen!) Men det var ikke vannet som hadde gått... Og de takene som jeg hadde gav seg utover kvelden igjen... Har noen tak nå og da, men lagt i fra regelmessig og ikke vondt nok... Det er min 2. Ble satt igang forrige gang også, men det var pga akutt svangerskapsforgiftning, 3 dager over termin. Da var jeg moden og hadde 2-3 cm åpning. Så de tok vannet og 8 timer senere var han ute. Jeg merker at jeg tenker mye på dette med overtid pga alt snakket som har vært ang det den siste tiden. Til og med mamma virker litt småbekymret, og det er ikke helt normalt! Før påske hadde jeg symptomer på svangerskapsforgiftning og var også på sykehuset for en sjekk, og da fikk jeg høre at babyen er større en gj.snittet. Fikk ikke spurt mer om det der og da, for det var andre ting som egentlig var viktigere, men jeg tenker mye på det nå... Hvor mye større? og nå på overtid i tillegg.... Litt engstlig for å måtte føde "kjempe" Førstemann var 3870 gr og 53 lang- 35,5 cm i hodet, og det var vondt nok det... Har heldigvis ikke svangerskapsforgiftning da! De symptomene forsvant igjen. Men på en annen side, hadde jeg hatt sv.forgif. så hadde jeg sikkert vært 2 barnsmor allerede.... Fikk sms fra søstra mi i går: "nå er du 4 dager på overtid, hvor blir det av babyen?" Takk for den liksom! :s Jeg klarer å holde orden på dagene selv, trenger ikke påminnelse altså! Koselig at de bryr seg og venter minst like spent som det vi gjør, men alikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå