Gå til innhold

En sliten mors bekjennelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte benytte sjansen til å gratulere alle dere som har bolle nr 2 i ovnen! Super spennende og artig med sååå mange tette denne gangen også.. Vi får se om vi ikke kan danne en baktropp av oss etternølere i 2010.. He he

Grunnen til at jeg har vært litt fraværende i det siste er mange, men hovedgrunnen er at jeg har slitt veldig. Som dere husker så ble jeg operert før jul og det har vært smertefult og tungt, psykisk og fysisk. Og til min store forferdelse så måtte jeg igjen opereres fredag rett før påske pga funn av ny kul - også denne gangen en såkalt myom.

Ikke noe farlig - men dersom disse kule fortsetter å komme tilbake må jeg vurdere å fjerne hele brystet - ingen artig tanke når man er 33 år og i sin beste alder..

Men nok om det. Ville bare benytte sjansen til å gratulere dere alle med den kommende familieførøkelsen og håpe at jeg får lov å komme sterkere tilbake når jeg føler meg bra! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Sender noen varme klemmer over og tenker at du må ta godt vare på deg selv nå. Ta den tida du trenger og håper at det går bedre fremover, og at ingen nye kuler dukker opp. Men godt at du våger å fortelle hvordan du har det og vi er her vi vet du. Som jeg sa til deg så må du si ifra om du trenger litt avlastning og hjelp.

Viktig å ta den tida en trenger og være sosial når man har overskudd og orker å delta.

Klem:)

Skrevet

Varme klemmer fra oss også. Håper du slipper flere operasjoner! Og i allefall at du slipper det drastiske skrittet å måtte fjerne brystet, skjønner at det kan være tungt å tenke på. Ta vare på deg selv. Og jeg vet du har en fin familie som støtter deg. Også er jo vi her også om du trenger avlastning.

Klem

Skrevet

Hei du, det var leit å høre! Visste ikke at det var sånn fatt. Synes du har hatt nok puppetrøbbel nå.... Håper du blir bedre,- å fjerne brystet er ingen spøk, huffameg, jeg får vondt helt inni ribbeina når jeg tenker på det!

Lykke til videre!! Du får holde oss oppdatert og gjerne be om hjelp hvis det trengs til noe.

klems

Skrevet

Uff da, du har jammen slitt mye nå! Skjønner du har hatt det tøfft, og håper det nå går bedre!

Krysser fingre for at du nå skal slippe mer av dette!

Skrevet

Åh nei, har ikke dere hatt nok nå. Håper virkelig det bare går en vei nå..... og at du slipper å fjerne en puppen!

Du må bare rope ut hvis det noe vi kan hjelpe deg med, jeg blir alenemor fra neste torsdag, så vi kommer gjerne å hjelper deg hvis det er noe.

sender stooooor bamseklem og et lite suss på kinnet

Skrevet

Takk for varme tanker damer - det er godt å vite at man får forståelse og støtte.. også satser jeg på å komme sterkere tilbake når det har roet seg oppe i topplokket mitt! Hi hi

Endelig spire: kan ikke du og prinsessa di komme å være litt her noen kvelder om det blir litt ensomt da? Vi har plass til overnattingsgjester også, - og det er ønskelig.. Og om mor trenger en bytur eller shoppe litt, så kan B og M leke sammen med her med oss. LilleM synes det er kjedelig å være enebarn - så han vil leke med "barna" hele tiden..

Skal prøve å manne meg opp til å bli med på neste leketreff! - Og byturen i juni. Lover å ta meg litt sammen,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...