blond Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 1. mai er en torsdag i år så det blir langhelg for mange, her har bare jeg og eldstemann fri den 2. Jeg tenker det blir kosedag i byen med kino og kafebesøk bare oss to. Det liker han veldig godt. 1. mai har jeg ikke annet forhold til enn at det er en "ekstra" fridag.
Lene~mor til tre Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 1 mai er på fredag ikke torsdag hehe, For oss er dette en ekstra fri dag men hender vi tar en tur til byen å titter.
blond Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Hva er det hjernen min driver på med?! 1.mai = fredag, du har rett i det! Jeg tok feil, det var fri etter Kr.himmelfartsdag han har og DET er en fredag. Da får vi langhelg.
Jojo x3 Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Første helgen i mai er alltid satt av til årets siste ski-/topptur! Gleder meg!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 har ikke noe særlig forhold til 1 mai, tidligere pleide det å være gratis kino for barn her, men jeg vet ikke om det er det ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå