Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere kjøper nye sko: begynner dere å bruke dem en stund før for å gå dem inn? Vi har ikke pleid å kjøpe pensko siden de bare blir brukt en dag, men samtidig synes jeg det er veldig stygt med fargerike joggesko til pentøy. Det er praktisk, men stygt. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til festdaktene kjøper vi bunadssko, må liksom ha det.. synes ikke det passer med noe annet. Ellers har gutten min sorte pensko og jentungen vanlige pensko kjøpt på sparkjøp til 100 kr og de er kjempe fine, disse brukes også i burdag o.l

Skrevet

Jeg liker ikke billigsko, forsøker å unngå det. Får ikke barna vondt i føttene av slike sko? Ser for meg mye sutring og vannblemmer...

Skrevet

akkurat når det gjelder pensko synes jeg ikke det gjør noe, de brukes jo så sjelden.. vi har også kjøpt "dyre" sko men har ikke merket forskjell. Ifjor kjøpte jeg dyre ponny joggesko til jenta mi, kosta 399 og de varte mye kortere enn like bra "billig" joggesko til 200,- kr.

Skrevet

Joggesko her. Det kan enda ligge snø her på 17 mai, og være ganske kaldt, så om barna skal gå noe ute kan det fort bli kaldt med pensko.

Jeg bruker bunadsko, men sånn som for 2 år siden når jeg måtte gå ganske langt, fra der vi var å spiste middag og hjem(2-3 km) siden lillemor sov i vogna, da hadde jeg joggeskoene i bilen som jeg skiftet til før jeg skulle gå.

Skrevet

Storesøster hadde ifjor hvite adidas joggesko med rosa striper. De hadde hun når vi skulle være fine og noen ganger når hun hadde lyst å pynte seg litt.

Tror de passer i år også.

Lillebror har fått svarte joggesko, og de er ganske fine så han skal gå med dem.

Skrevet

Bunad sko om vi har bunad. Hvis ikke så har jenta fått fine sko til kjoler, synes ikke det passer med joggesko da. Gutten har en gang fått fine joggesko som var ensfarget og sto i stil med klærne til 17. mai, og blir nok det i år også. Han vil ikke ha bunad.

Skrevet

Sønnen har fått svarte helt enkle pensko med knyting. Kjøpt på Spar Kjøp og dem holder i massevis. Dem er myke i "skinnet" og en god såle. I fjor brukte han pensko en eller to ganger. I år vet jeg det blir ca 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...