celodi Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Sjokoladekake som er bygget som et sjørøverskip Langpannesjokoladekake Muffins Boller¨ Gele med vaniljesaus Pølse med brød og lompe Snacks Godteriposer Det kommer 26 barn og noen foreldre.
Ane Rikke ♥ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 for meg høres det ut som du har nok i bøtter og spann :-) min erfaring med barnebursdager er at ungene blir så mette av maten at når det kommer til kakene er de ikke så inntresert. muffins og gele er ofte det det går mest av. jeg har begynt med å legge non stop og popcorn på bordet,dette digger ungen :-) den flotte sjørøver skip sjokolade kaken hadde jeg spart til voksen bursdag om du skal ha det. de setter mer pris på detaljer ;-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Tuller du? Selvfølgelig er det nok! Mer enn nok, for ungene kommer gjerne ikke for maten sin skyld. Skjønner ikke folk som orker å ha barnebursdag er med sååå mange gjester jeg altså, blir sliten av tanken, hehe:-)
celodi Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2009 Skal ha voksenbursdag både på søndag og mandag=)Men han vil gjerne ha sjørøverskipkaka så alle kameratene får se=) Håper bare vi får den til.hehe..
Ruttitutt :-) Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Det vi har erfart er at barna kommer ikke for å spise mat og kaker, de vil heller leke. :-) Så du har mer enn nok.
celodi Skrevet 17. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2009 Tenkte egentlig og bake en kake til og ha pizzasnurrer også jeg,hehe..men det får vi ta på mandag når familien kommer. Han ville egntlig ha flere gjester,men fikk kutta ned litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå