Gå til innhold

Vondt i halsen i over ei uke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt vondt i halsen siden søndag 1. påskedag. Noen dager har det vært på vei bort, men så har det kommet tilbake igjen. Det flytter seg liksom rundt i halsen, svie og sårt. Er litt småforkjøla, men ikke noe mer enn det. Men er det vanlig at dette sitter i så lenge? kan det være noe streptokokker, eller er det bare vanlig halsvirus som sitter så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn jar jeg hatt det også! Hadde vondt i halsen i over 2 uker, litt av og på!!

var hos legen på onsdag, men det var ikke noe galt, kun en lagvarig forkjølelse...

 

skikkelig kjipt og gå sånn! Legen min anbefalte og gurgle saltvann, det tar visst knekken på noe av bakteriene.

 

god bedring :)

Skrevet

Synes ikke 1 uke er lenge å ha vanlig "vondt i halsen". Tror aldri jeg har hatt så korte "halsevondter" faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...