Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg har den siste måneden hatt vondt på øyet.. vært rød der, og det har vært vondt. Tidvis også vanskelig å holde øyet åpent i sterkt lys. Jeg bruker linser, så siden jeg hadde vondt har jeg brukt briller omtrent hele tida for at det skulle bli bedre. Men nå googlet jeg litt om øyebetennelse, og det freaka meg litt ut.. så lurer på om jeg skal ta en tur til en øyelege. Men hva koster det? Er det omtrent samme pris som hos vanlig lege, eller er det mye dyrere?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Må du til en øyelege da? Stikk innom fastlegen din, så får du en salve e.l. du kan smøre på.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Åå, må man ikke til øyelege? Nei, da er det ikke så farlig Går til legen min istedet jeg da. Hehe,takk HI
mai^prinsessa Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg hadde samme problemet som deg.. Hos meg var linsene problemet.. De var for stramme for øynene mine.. Du får prøve lege og salve... Blir det ikke bedre, ville jeg gått til optiker.. Det er ikke så veldig dyrt
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Du bør gå til øyelege direkte. Er det vondt og lysømfindtlig kan du ha regnbuehinnebetennelse, som faktisk gjør deg blind om du ikke behandler den - var hovedårsak til blindhet her i landet før de fant ut hvordan det skulle behandles. Hvis du likevel går til lege, ikke slå deg til ro med "øyekatarr" - det holdt på å koste meg synet.
Gjest -<<- Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Du begynner med å gå til fastlegen din. Ved behov vil du henvises til en øyespesialist. Spesialister har stort sett en egenandel på 280,-
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Ok, da går jeg til legen først da Huff, ble litt skremt av det som stod på nettet.. men det var likevel bra jeg leste det, ellers hadde jeg nok ikke giddet å gjøre noe med det. Det er nesten helt bra nå, men det var ganske vondt til tider så det er greit å sjekke det sikkert Takk alle sammen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå