Romsjulskos har snart to:) Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 tenk at lille jenta ikkje e fylt 7 måndeder enda, og nå er jeg gravid igjen.. hadde ikkje fått menstrasjon tilbake, så ane ikkje kor langt æ på vei.. skal t legen i dag, kanskje ho finn ut nåkka. må vel på en ul for å sjekke..
Gullet08+jente-baby:-) Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Her blir da ca 14 mnd mellom....så ganske tette;-.)veldig ønska,MEN om enn litt tidligare enn vi hadde sett for oss då....Tenkte ut på nyåret ein gong vi,hehe.....
fipp Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 jepp, to tette her og....16 mnd. aldersforskjell.....tror det blir fint jeg....barna får jo masse glede av hverandre etter hvert...vi foreldrene får nok en tøff tid i begynnelsen, men så er vi plutselig ferdig med småbarns perioden i ett smekk......Hadde heller ikke fått mens. tilbake, men hadde en liten blødning og da var jeg alerede 4 uker på vei....var på tidlig ul. for å få bekreftet liv og termin.... lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå