stinelin81-3 smågull Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Jeg fant ut for noen dager siden at jeg er gravid:) Men samtidig så tror jeg at jeg har blitt smittet av streptokokker som min samboer har hatt nettopp.... føler meg tung i hodet, slapp, vondt i musklene der nyrene sitter, og selvøflgelig veldig sår hals. Det jeg lurer på er... feber er selvfølgelig ikke bra for den lille spiren. Men hva med medisinene?? Såvidt jeg vet er jeg inne i den mest sårbare perioden i svangerskapet og det skal lite til å skade noe. Jeg skal ringe legen senere i dag... men jeg tenkte jeg skulle spørre her også
MissAntrop Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hvilken medisin er det du tenker på da? Pencilin? Jeg fikk nemlig pencilinkur i 1 pp og da sa jeg til legen at vi hadde begynt å prøve og om jeg da kunne ta pencilin om det viste seg at jeg var gravid. Hun sa da at pencilin ikke var skadelig for gravide og at de også ga pencilin til nyfødte. Du kan jo lese om det på www.felleskatalogen.no Lykke til og god bedring!
mammas skatter <3 Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 hei. du kan ikke ta antibiotika og ibux, men d e bedre å ta paracet i stede for å ha feber som er mer skadelig for fosteret sies d......
stinelin81-3 smågull Skrevet 23. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2009 Takk for svar:) Jeg fikk pencilin hos legen som er ufarlig. Så nå er jeg snart helt frisk. Nå kan jeg slappe av litt igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå