Zitro Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Må legge til at hun har selv sier at eneste grunnen til at hun "gidder" å komfirmere seg er for pengenes skyld. Og det gjør meg egentlig litt irritert at hun sier sånt. Og i utganspunktet hadde vi tenkt å gi maks 1000,-, men etter denne uttalelsen fra henne, heller jeg egntlig litt mer mot å kjøpe noe smykker isteden... Så gir man vanligvis kun penger til konfirmantene eller er smykker også "godkjent" gave? Eventult hva annet kan man gi?
celodi Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 2 av mine nieser skal oxo konfirmeres i mai,og de skal få 1000kr hver. + at hun ene får en gullring utenom som bare er fra meg siden jeg er hennes gudmor. Synes det er enklest med penger om de ikke har noen spesielle ønsker. Husker selv at jeg ønsket meg penger,men også smykker,ringer o.l,elsker alt sånn=)
Cat.68 Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Oi så mye penger dere gir. Niesen til min mann konfirmeres også men vi gir 500, synes det er en god pengegave jeg. Resten av onklene gir like mye de også.
Willy Wonka Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Niesen min konfirmeres 3. mai. Skal gi 1000 kr. Pleier å gi gaver opptil 500 til jul og bursdag.
mamsen=) Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 så masse penger dere gir!! Vi har ikke pleid å kjøpe så dyre ting, gir heller et fint armbånd eller en ring enn penger. De får jo mest penger nå likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå