Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 kan far kreve delt foreldreansvar/rett når han har sagt alt fra seg fra før? og ikke har hatt noe kontakt i de 4 første årene av barnets liv??
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Det vil han antageligvis ikke få. Når han ikke involverte seg i barnet i 4 år, så sier det sitt. Og han stiller dårlig.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 jeg har hatt barnet hele tiden, uten noe støtte fra han, han stakk den dagen vi fant ut at jeg var gravid, og siden har han ikke vært innvolvet, utenom at han var med på nav når barnet var født, for å så si nei og skrive under på at han ikke ville ha samvær eller noe sånn med barnet. Men etter jeg fikk meg ny kjæreste , skal han plutselig spille interessert og sånn, MEN når jeg traff han, så han skulle få se barnet, så gadd han ikke å se på det en gang, konsentrerte seg mer med å spørre meg ut om ting som ikke handlet om barnet i det hele tatt. .:S jeg har klart meg utmerket godt alene med barnet, og det har hatt en kjempe fin oppvekst med alt det trenger av omsorg og kjærlighet fra min famile og venner, syntes det har vært dumt at det ikke har hatt en pappa der, men samtidig like greit når han faktisk gir faen i det. Vil ikke at det skal bli skuffet av en som ikke kommer til å være der for det hele tiden ! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå