Gå til innhold

Kan noen svare meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise alene med min sønn på 3 uker og fire dager med fly. Skal hjem til mine foreldre,pga samboer skal reise bort med jobb i to uker. Tips? Han er jo enda bare 3300 gram,og er for liten til babybjørnen. Må jeg bære han på armen hele turen.. Kan bli slitsomt!! HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruke bilsete som vår, den gang, 4 uker gamle baby lå i underveis på flyplassen og fikk plassert dette i hattehyllen under flyturen. Da lå babyen på fange hele flyturen. Gikk veldig fint. mulig du kan benytte vogn helt frem til gate også, men dette må nesten andre svare på / sjekk med flyselskapet.

Anbefaler amming/flaske/smokk ved take-off og landing pga trykk i ørene.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem at du bruker babybjørnen som avlastning på flyplassen så du får armene fri den korte tida det er snakk om selvom han er under 3500 kg. Jenta mi var 2,9 kg og på sykehuset sa de at det var ingenting i veien for å bruke den litt selvom hun var liten, men selvfølgelig ikke i lange perioder daglig.

Ellers kan du jo prøve en mei tai hvis du er interessert i det, der sitter barnet litt annerledes og man skal kunne bruke de fra fødselen.

Skrevet

Kjøp deg et bæresjal, helt genialt og bære de små i. også sover de så utrolig godt i det!

og book en basinett på flyet, (seng på veggen) koster ikke noe ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...