Gå til innhold

Huff, mannen min er innlagt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ble lagt inn i går pga vedvarende sterke smerter i magen. Til alt overmål fikk han vite i går av en stresset lege at han antaglivis hadde et hjerteinnfarkt og ikke noe mer,..

Han fikk treffe en cardiolog flere timer senere som heldigvis fortalte han at han har et sterkt sunt hjerte og antagligvis er dette bare fordøyelse problemer...

Fire leger hvorpå en påstå at det ikke kunne gjøre så vondt, ta en paracet. En sier hjerteinnfark, en annen sier fordøyelsebesvær og ingen prøver egentlig å finne ut hvorfor siden de ikke har tid så han får lindrene behandling istedet... Der er tatt to blodprøver, to urinprøver (påvist blod og protein i urinen. Blod og urin er forøverig ikke bredspektret det har vært for å undersøke/utelukke spesifikke ting), røngten av mage og lunger, og ultralyd av hjerte...

Er sååå oppgitt over "late" leger som ikke komuniserer, jeg vet de har mange pasienter, men hvis alle blir behandlet sånn så skjønner jeg hvorfor det hoper seg opp..

Dessuten bryr jeg meg bare om den ene av pasientene deres og jeg vil jo ha han tilbake og i form så fort som mulig. Hadde vært godt å få vite hva det er iallefall..

Er også frustrert fordi vi bor laaangt unna familiene våre så på sett å vis er det ingen grunn til å informere familien for at de skal sitte å uroe seg der så jeg føler meg litt alene og helt uten noen å snakke. Kan jo snakke med mannen min, men han er jo faktisk redd for at det er noe skikkelig galt så jeg føler jeg må bagatelisere det hele.. Nyrestein gjør jo vedlig vondt vet du kjære... Ehhhh..

Nei, dette ble langt og uoversiktlig, men det var godt å få ned tankene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff skjønner at du er bekymret. Utrolig frustrerende når legene ikke samarbeider. De er så opptatt av det de driver med at de noen ganger glemmer å se ting i et større perspektiv. Men se på det sånn. Han blir grundi undersøkt og det er bra. Det kan absolutt være fordøyelse. Har en kompis som er lege selv og han har flere ganger blitt lagt inn med voldsomme smerter og det har vært magen. Flott å bli grundig sjekket, for da kan man utelukke verre ting. God bedring til mannen din, det går nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...