prinsessell Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei Alle Sammen... Da sitter jeg oppe etter å ha fortalt veninna mi i dag att, neida jeg er ikk kvalm eller noen ting jeg! Yeah Right Det jeg lurer på er, har hatt veldig såre og ømme pupper en ukes tid nå, og plutselig har jeg ikke vondt lenger?! Er d farlig, normalt?? Hva skjer?!? Noen som kan hjelpe?!?
Mamma_til_isabella Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 I 1 tri varierer det veldig fra dag til dag!En dag er det kjempe ømme og en annen dag helt fine:) De blir mye værre når du kommer til 2 tri så ikke tenk på det en gang;)Kos deg med svangerskapet:)
Jahoo Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Besøk en baby skal jeg si det setter fart på smertene. Jeg gikk en uke uten noe særlig vondt. Så besøkte jeg en nyfødt en.. Himmel, om natten kunne jeg nesten ikke snu meg Gode smerter da )
prinsessell Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 Takk for svar Blir helt gal av det her jeg altså... Blir jo helt tullete, nå fant jeg ut att jeg ikk er like "hard" nederst i magen, og bekymrer meg for att jeg ikk har vært trøtt idag!! HUFF... Håper den stressinga her går over ellers kan det bli noen slitsomme mnd:p
villemo26 Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Ja, eg kneip nesten av meg puppene noen dager, fordi eg måtte liksom kjenne etter.. hehe.. tragisk. men mine symptomer har komt og gått. Er i storform no. gikk mange dager uten et einaste symptom, så kom dei tilbake for fult.. Spesielt i uke 5 og 6 varierte det voldsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå