Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvilken pinne er best? Må den barkes? Kan påskeriset brukes? Blir jo mer kvist enn pinne, men i nøden spiser fanden fluer, som kjent, og ute er det mørkt. Bør jeg ta av eggene først i så fall?
Northernlights Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg har bare tisset på gress, så jeg kan dessverre ikke svare deg...men kjøttpølsa er våken. Spør henne. PS; jeg ville ikke ha tisset for nære ting med flis.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Skal ha det i mente. Høres ævva ut. Men er du ikke enig i at det er skremmende få som fortsetter å praktisere kunsten å pisse målretta på en pinne de selv har ansvar for å balansere, utover den tross alt begrensa perioden man driver med graviditet og sånt? Husker min første tenåringspinnepissing som et eksperiment i angst, balansekunst og kjemi - hadde garantert vært langt mer proff i dag.
Northernlights Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Min første graviditetstest var noe for seg selv. Hjemmetesting den gangen tok 2 timer! Og man tisset i et glass først, og deretter forsiktig tømte man noen få dråper urin, tror det var 5 dråper, med en pipette, oppi en liten dings som lå foran et lite firkantet speil. Så dro jeg på shopping, for jeg tenkte at frem og tilbake skulle det bli ca 2 timer....og da var det å gå forsiktig over soveromsgulvet, der graviditetstesten sto (i klesskapet mitt) sånn at det ikke ødela testen. Jeg var 17 år gammel, og mamma måtte ikke vite at det sto inni der! Da jeg kom tilbake, listet jeg meg over gulvet, og titta inn i skapet, og så inn i det bittelille speilet. Speilet var plassert sånn at dråpen vistes kun i det lille speilet... Og der var det en mørk runding med en bitteliten mørk rund prikk i midten. Og det betydde GRAVID! Så sånn var det med den saken. Ikke noe tissing på en pinne, og svar sekunder etterpå ;o) Burde vært på graviditetstestmuseum den der...og var som et kemi sett, ja. Men så er jeg fryyyyktelig gammel, da!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Det der er jo en skikkelig museumshistorie, tenk hva du kan fortelle barnebarna på sikt, hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 For et urteit innlegg. Og tenk på alle oss som gråter hver måned når testen er negativ.
Cat.68 Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Men det kan vel neppe Luten lastes for?? Herregud!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 anonym 09:06; hørt om HUMOR? Dette ble skrevet av sug lut i forbindelse med et annet innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå