Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 "Pyssel då mamma, pokkel å pysse" "Ja god natt" "Pysselepokk då? Ja? Mamma ja, pyss" "Ok, sov godt da" "åååååå" *sutring* Og med lettere irritert stemme "Pyssel sei ja mamma, nei nei pokk sa ja? nei. Mamma?"
Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Fnis, meld fra om du finner det ut. Ungen din synes akkurat nå at du er bæl-dum, antakelig.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Vet ikke om det har noen sammen heng, men to min etter gauler hun "maaaaaammaaaaa" Jeg går inn. "Senna he Besja" *klappe i hendene* "Yeeeeeeeeey" *litt mer klapping* Skulle ønske jeg fortsatt var på det stadiet hvor en besj var en slik prestasjon at klapping og yeeeying var på sin plass. Det må føre til en god selvtillit.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg skal begynne med det og se om det høyner humøret på andre enn meg sjøl, gitt - tenk deg å sitte på damedoen på Blindern eller tilsvarende og høre vill klapping og yeeeeey fra nabobåsen, det må da være en opptur? Pyssel og pokk, derimot?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Synes det høres ut som datteren din ville ha puss og kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå