Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Pyssel då mamma, pokkel å pysse"

 

 

"Ja god natt"

 

"Pysselepokk då? Ja? Mamma ja, pyss"

 

"Ok, sov godt da"

 

"åååååå" *sutring* Og med lettere irritert stemme

 

"Pyssel sei ja mamma, nei nei pokk sa ja? nei. Mamma?"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis, meld fra om du finner det ut. Ungen din synes akkurat nå at du er bæl-dum, antakelig.

Skrevet

Vet ikke om det har noen sammen heng, men to min etter gauler hun "maaaaaammaaaaa" Jeg går inn. "Senna he Besja" *klappe i hendene* "Yeeeeeeeeey" *litt mer klapping*

 

Skulle ønske jeg fortsatt var på det stadiet hvor en besj var en slik prestasjon at klapping og yeeeying var på sin plass. Det må føre til en god selvtillit.

Skrevet

Jeg skal begynne med det og se om det høyner humøret på andre enn meg sjøl, gitt - tenk deg å sitte på damedoen på Blindern eller tilsvarende og høre vill klapping og yeeeeey fra nabobåsen, det må da være en opptur?

 

Pyssel og pokk, derimot?

Skrevet

Synes det høres ut som datteren din ville ha puss og kos. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...