Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 spesielt Petter i paradise sier druse hele tiden, men jeg greier ikke få tak i hva det betyr... Jeg synes han bruker ordet om alt og ingenting jeg!!..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 betyr det slå hardt?.. i all verden... :-).. Han må jo mene noe annet.. he he men takk for svar:-)
Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ok, nå skulle jeg tøffe meg og late som om jeg ikke visste hva du snakket om og ihvertfall ikke hadde noen kjennskap til paradise hotel. men who am i kidding, jeg er jo så hekta som det er mulig å bli. "å druse" betyr vel noe sånt som å kjøre på /ordne eller noe i den duren. ?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Det spørs i hvilken sammenheng, men om det blir sagt at en jente er en druse etc betyr det at det er en skikkelig feit og ekkel dame.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 I Bergen betyr å "druse til" å slå hardt:-) Men kanskje det betyr noe annet andre plasser:-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 På sunnmøre betyr druse også slå hardt. Som feks: Han druste til han noe sinnsykt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå