Gå til innhold

ICSI - St Olav Hospital Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart ferdig med PUREGON sprøyter....200 ie i 8 dager. Dette blir vårt 3.forsøk. 1. Forsøk ICSI / 2. forsøk ICSI - Begge forsøkene mislykket. Mensen kom dagen før gravd. test.

Jeg får håpe at det klaffer denne gangen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Masse lykke til:0)

Jeg har også hatt icsi på stolav og det klaffet på 3 forsøk (1 avbrutt, 1 neg og 3.dje POS) Er nå i uke 23.

Jeg må bare nevne akupunktøren Lars Børke. Jeg var der før og etter innsett, veldig flink!

Igjen: LYKKE TIL:0)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger og gratulerer med graviditeten.

Jeg går hos Akupunktør ASKIM. Jeg virkelig håper på at det klaffer denne gangen. Fikk beskjed fra legen at de skal sette inn 2 embryo hvis det blir flere egg som blir befruktet.

Skrevet

hei hei jenter ;)

Jeg skal igang med ICSI på dette forsøket, da mitt første ble mislykket pga ingen befruktet egg... :(

Men så lurer jeg på denne blodprøven mannen min skal ta i forbindelse med forsøket. må vi vente på resultat av den før jeg kan begynne.. jeg skal ringe inn mensen min i morgen, og mannen skal ta blodprøven i morgen... (noen sa det tok 12 uker for å få svar på den)

ikke vet jeg helt hvorfor han skal ta den heller...

`Takk for svar :)

Skrevet

Mannen min har også tatt blodprøve, men vi trenger ikke å vente på resultatet.

Skrevet

Heisann jenter!

Jeg regner med at den bl.prøven dere snakker om er en kromosomprøve. Det som er at man får jo behandling med icsi ved nedsatt sædprøve. Det som sjekkes er at mannen ikke har noen kromosomfeil, som av og til kan vises ved nedsatt kvalitet. Vi tok faktisk begge denne prøven. Tok 4-5 uker før vi fikk svar. Vi fikk ikke begynne behandling før resultatet var klart, men det er kanskje forskjell?

Masse lykke til begge to:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...