Gå til innhold

Hvor smart er den høyre foten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klipper og limer brutalt:

"Den er ikke særlig smart!

Du må prøve dette – det tar bare noen sekunder. Dette vil trigge hjernen din og du kommer til å prøve igjen og igjen for å se om du kan lure foten din, men det kan du ikke. Den er forhåndsprogrammert i hjernen din.

1. Uten at noen ser hva du gjør (de vil tor du er litt GAL…), mens du sitter der foran pc’en din så løfter du høyre fot fra gulvet og gjør sirkelbevegelser med klokken.

2. Mens du gjør dette, skal du tegne tallet ’6’ i luften med din høyre hånd. Foten din kommer til å skifte retning!!!

Jeg sa det jo! Og det er ingenting du kan gjøre med det! Både du og jeg vet hvor dumt det ser ut, men før dagen er omme kommer du sikket til å ha prøvd det igjen og igjen.

Lykke til! "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nekter.

Har for fanden tenkt å sove i natt..........

Skrevet

Se på det som en meditativ fokuseringsøvelse, i alle fall helt til du blir forbanna på sjette forsøket.

Skrevet

Jeg må ha en ufattelig smart høyrefot! Klarte det på første forsøket! Med sjefen min som vitne! Ikk'no problem det der, vel???

Skrevet

Ikke noe problem:-) Sirklene med foten gikk greit og 6 tallet med hånden. Ble litt kjedelig eterhvert, så jeg brukte venstre hånd til nakkemassasje med 8 talls bevegelse og vannlating på toilen uten at jeg skvetta på kanten, blåste en stor boble med hubba bubba gjorde jeg også.. Har alltid sagt at hjernen min er mer finstillt enn LutSugern.

Skrevet

"Knegg knegg"

Merkelig hvordan hode til enkelte kobler alle de tingene man har gjort i løpet av en uke og skryter på seg dette på en dag. Clyde....nå har du mixet denne siste uken litt.

Ja Clyde du lagde sirkel med foten, ikke alle som trimmer med å ligge på rygg mes de dytter foten inn i et hamsterhjul.

Hånden din i seks tall kom at busene du dro ut av nesa som var litt seige.

Nakkemassasjen kom av den typiske kjøringen din med din såkalte natzibil, du sier nakkemassasje, vi andre kaller det nakkeskade.

SKRU på lyset på badet så ser du SKVETTENE dine.

8 taller og hubba bubbien var på mandagen da Naf måtte trekke natzi bilen din ut av en lyktestolpe pga ei blonie som hadde ruslet på fortauet med tyggis mer utenfor munn og så klart de typiske "juggelpupene" som lignet dette populære 8 tallet.

Clyde............du skulle nok ha prøvd dette alene. Man ser faktisk gal ut ved å prøve dette........................"kvegg, knegg"

Skrevet

Sjalusi på høyt nivå ser jeg! Kjøttslingsa.... de såkalte skvettene du sikter til er mest sannsynlig ditt eget sikkel blandet sammen med tannkrem og fluorskyll etter manglende finmotorikk under vanlig tannpuss. At du utfører disse vågale ekstreme stuntene før du køyer, gir ikke deg rett i å antyde at det er jeg som skvetter. Det er en kjent sak at du i det siste har sittet jevnt og trutt med disse såkalte sirkelbevegelsene og veivet villt med armen uten at du har kommet noen vei med bevegelsene. At jeg mestrer koblingen mellom begge hjernehalvdelene er noe jeg ikke akkurat skryter av, da det er viktigere ting i livet enn å male taket med rull og venstre hånd, samtidig som en driver sirkelbeveglse med foten og tegner 6 tallet med høyre hånd. Det med bilen var ikke noe blondie med juggelpupper sin skyld, men at du satt ved siden av meg og fektet med venstre hånd forran øynene mine for å vise at du kunne lage 8 tall med venstre hånd.

Skrevet

Slike utskeielser gjør meg bare sulten. Og det er særdeles unødvendig når innholdet i kjøleskapet er rikholdig, men likevel ikke kan by på noe som frister.

Skrevet

Ser ingen grunn til å lyve på meg at jeg fikk til dette.

Naboene er sikret underholdning 24/7 heretter.

Skrevet

Jeg kan informere om at dette gikk effortlessly smooth for min del. Kan være at den egenskapen ble tildelt meg til fordel for noe annet og viktigere, men jeg velger å ikke fokusere på det akkurat nå.

Skrevet

Jeg vil heller vaere smart i hjernen enn i ... foten?!

Og denne testen beviste nettop dette.

Skrevet

Klarte det på 4 forsøk. Er foten min litt smart da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...