Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 en helg når "babyen" din var ett år ?? Har ikke vært borte før, gjelder en helg isåfall. Føles som at jeg legger igjen hjertet mitt hjemme
du og jeg og vi to Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 En helg - da er det egentlig bare lørdagen dere ikke ses! En dag klarer du vel? Gjelder bare å tenke positivt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Nei, ikke jeg... Hehe Men, jeg har ikke vært borte fra Daniel mer enn en natt, på de 3årene han er blitt til nå. Men, er h*n godt kjent med de/h'n skal være hos (far/bestemor/bestefar) så går det sikkert greit for barnet ditt Som oftest bare mammaen som lider.. Lykke til i tenkingen
OsloMor Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Hvis du føler det komfortabel med det så er det vel bare å reise, men om jeg hadde store motforestillinger så hadde jeg droppet det. Det er jo ikke noe du må gjøre for å gjøre det.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Ikke noe problem.. Har da en pappa som tar seg like godt av han =)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Null problem:) Jeg reiser mye gjennom jobb, og var en helg i Oslo når hun var 7 mnd:) Pappan klarer å passe babyen:) Dem glemmer deg ikke så lett heller:) Fikk et stort smil og kaving når jeg kom hjem da:) We need some fun "av og til"
Gemini77 Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 jepp, det har jeg allerede gjort. Var en helg borte med mamma og svigerinna mi da snuppa var 11 mnd. Hun koste seg hjemme med pappa og storebror.. :-)
cherry coke Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Ett år? Nei, sannsynligvis ikke. Men om du føler deg komfortabel med det, så hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 føler meg i grunn ikke særlig komfortabel med det, nei...men ALLE (nesten) sier jo at det bare er tullete, og at det er på tide å ta seg en tur...men føles som sagt som at hjertet mitt blir igjen hjemme, hadde han vært litt større så tror jeg kanskje det hadde vært lettere.
cherry coke Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Gjør det du føler er rett, ikke hør på alle andre=) Jeg fikk samme beskjeden fra vennene (de barnløse of course) hele tiden, men jeg ville heller være hjemme. Var borte fra datteren min en helg da hun var litt over 2 år, og da følte jeg meg mer komfortabel (selv om jeg ikke kunne komme meg hjem fort nok=))
joplaya Skrevet 17. april 2009 #14 Skrevet 17. april 2009 dersom barnet skulle være med pappaen så kanskje..og så avhenger det veldig hvordan barnet er..den eldste min kunne jeg lett dratt fra en helg, hun var helt trygg på bestemor i den alderen, mens den minste er ikke trygg på noen bortsett fra meg..så der hadde jeg ikke klart å dratt:)
Gjest Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 han er trygg på pappaen sin, blir å være sammen med ham isåfall...men så er det det da...mannen i huset er glad i data,tv osv, og har lett for å bare ta ham på fanget og ellers være litt fraværende liksom.. hvis dere skjønner hva jeg mener.. og da får jeg jo så dårlig samvittighet for gutten min hvis han liksom skal ha en "kjip"helg mens jeg er på tur med bertene og "koser " meg..hm....
joplaya Skrevet 17. april 2009 #16 Skrevet 17. april 2009 aaa...sånn mann har jeg og! han finner nok ut at det ikke nytter å tilbringe en helg med mini på fanget..det godtar vel ikke minsten skulle jeg tro..evt.kan bestemor/far ha han en av dagene, så får han kose seg litt der og, og pappa får fri til å leke med dataspill..?
It's all about me Skrevet 17. april 2009 #17 Skrevet 17. april 2009 Hadde fint reist en uke OG gledet meg ) Men så klarer jeg å se at både mor og barn faktisk har godt av detogså.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #18 Skrevet 17. april 2009 åhh "joplaya" , godt å høre at det er flere, blir så oppgitt noen ganger altså!!! Han leker jo med ham også, men er liksom såååå treg å få i gang igjen etter å sitte ved dataen eller ps3 ELLER tven... sukk...
Gjest Skrevet 17. april 2009 #19 Skrevet 17. april 2009 je er det da...på en måte hadde det vært godt å komme seg bort litt også...men er det å slippe taket da
du og jeg og vi to Skrevet 17. april 2009 #20 Skrevet 17. april 2009 Hehe, bf var helt i hundre da jeg kom hjem fra en helgetur - det hadde skjedd SÅÅ mye denne helga, akkurat denne helga, mini hadde utviklet seg MASSE! Hihi. Tror de har veldig godt av det jeg, ville heller overlatt ungen til pappaen så han kan kose seg med ungen alene enn besteforeldre;)
It's all about me Skrevet 17. april 2009 #21 Skrevet 17. april 2009 Mulig jeg er en sadist. Men jeg synes det er godt å savne, bli savnet, og la ikke minst la mannen ta all jobben med barna innimellom. Dette gir tilsammen ny energi i hopetall og gjør at jeg elsker dem bare enda mer etterpå.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #22 Skrevet 17. april 2009 Ja, det hadde jeg gjort uten problemer.Forutsatt at han var hjemme med pappaen eller en barnevakt han kjenner godt.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. april 2009 #23 Skrevet 17. april 2009 Hjemme med pappaen - uten problemer. Hos besteforeldre - Hadde vært skeptisk. Har vært borte fra jenta vår i 2 døgn når hun var 15 mnd, jeg og pappaen lå da hjemme med spysyken fra helvete... Det var to lange og triste dager, men tror det hadde gått mye bedre hvis jeg visste hun var med pappaen=)
Hellinor Skrevet 17. april 2009 #24 Skrevet 17. april 2009 Jepp, helt klart. Skal det også i slutten av mnd, han blir et år 5. mai. Går så fint så. (Men mulig det er lettere med nr 2 enn nr 1? Mulig jeg stressa litt mer med nr 1. ) Jeg fortjener en tur nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå