Gå til innhold

Hvem har rett her da? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min diskuterer: Han mener at vi ikke skal tenke på garasje (ei heller hvorvidt vi skal tenke på innrednings kostnader) nå mens vi snakker om å kjøpe/bygge hus. At det vil komme etter snakk om lån, tomt, hus ++

Jeg mener at vi skal tenke på lånet, tomta, huset MEN... Også at vi må plotte inn garasjens utgift i regnskapet.

Samboeren spør om finansieringen og lån, mens jeg i tillegg til de spørsmålene setter opp andre spørsmål som garasje, avløpskostnader, andre kostnader ++ for å få en helhetlig virdering.

Dette er snakk om et ferdigstilt hus. De bygger for en gitt pris, men jeg vil jo gjerne vite hva som kommer utenom...

Nå er det Âlvsbyhus vi har sett på da :o)

Dumme, dumme mann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere ha opp garasjen i nærmeste framtid (10 år) så ville jeg hatt den med i beregningen ja.

Skrevet

Har dere planer om å bygge garasje rimelig kjapt, så bør dere jo regne med den også..

Og innredning av 2.etg om dere har mulighet til det!

Skrevet

Enig med fantasiløs. Regn med både garasje og innredning av loftet med det samme, ellers kan det komme overraskende store utgifter hvis dere nå "tror" at det kan være snakk om noen 100'...

Ps. Husk at det er endrede byggeforskrifter etter 01.08.09- så pass på at disse blir fulgt fra utbygger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...