M@mm@ til mine barn Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hver kveld nå siden nov. så har hun vært urolig. Hun har sovet på mitt rom og jeg har gått fram og tilbake hele kvelden. Skikkelig urolig, hver eneste kveld. Nå i dag så flyttet jeg henne inn til storebrødrene som er hennes store helter. Jeg sang de vanlige sangene, sa god natt og slukket lyset. De pratet litt seg i mellom og lo og tullet som vanlig og minsten var med på notene hun. Så sovnet de en etter en og hun sover som en stein. Har ikke våknet en eneste gang. Var det bare inn til brødrene sine hun ville ? Hehe, hun er jo bare 14 mnd. Men hver morgen så har hun ligget i sengen min og kost segmens jeg sløver litt, men med en gang hun hører brødrene våkner så kaver hun seg ned av sengen ( Kontinental) så den er høy for henne, men likevel. Aker seg ned på golvet og bort til døren.Og lyser opp når hun ser de. Kanskje hun nå har funnet roen:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Åå, så koselig da ) (Tiden kommer nok når hun vil ha sitt eget rom igjen;o) )
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Ja, men det er en stund til:-) Soverommet deres er ca 25 kvm så de har god plass der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå