Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 hvis jeg hadde skrevet noe som var skikkelig provoserende og fordomsfullt her, og det var tydelig at det var skrevet for å provosere. ville du latt deg provosere og svart noe krasst og spydig tilbake, eller latt utsagnet stå ubesvart..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hvis det var helt tydelig at innlegget var lagt inn for å provosere ville jeg nok svart tilbake like smart som HI hadde skrevet, eller bare rusla stille ut igjen fra innlegget
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 jeg tror de fleste her inne ville frydet seg over å få skutt litt tilbake..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Noen ganger sier jeg det siste ordet inni meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå