Gå til innhold

spørsmål..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg hadde skrevet noe som var skikkelig provoserende og fordomsfullt her, og det var tydelig at det var skrevet for å provosere.

ville du latt deg provosere og svart noe krasst og spydig tilbake, eller latt utsagnet stå ubesvart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var helt tydelig at innlegget var lagt inn for å provosere ville jeg nok svart tilbake like smart som HI hadde skrevet, eller bare rusla stille ut igjen fra innlegget :)

Skrevet

jeg tror de fleste her inne ville frydet seg over å få skutt litt tilbake..

Skrevet

Noen ganger sier jeg det siste ordet inni meg ;o)

Skrevet

Hadde skrevet et morsomt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...