Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Huff! Føler meg uggen, kvalm, urolig i kroppen, bekkensmerter, høyere puls. Kynnere ca hver halve time... Generelt ubehag i kroppen. Er ikke førstegangsfødende, så burde jo vite om noe er på vei, men kan da ikke tro det, når det enda er 4 uker igjen! Noen som har noen tanker om hva som skjer her? Bare kroppen som stiller seg inn til at noe skal skje i den nærmeste framtid? Eller at noe skal skje nå?? Huff, nei, jeg vil egentlig vente enda litt til ja!!
Nøtt Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Dette er nesten som jeg skulle skrevet det selv! Har hatt det slik de siste dagene, men spesielt i dag. Jeg er uggen og skjelven i kroppen. Mye kynnere, men kanskje ikke flere enn jeg pleier å ha.. Har generell uro og ubehag, litt hjertebank.. Føler meg nesten som jeg gjorde de første ukene, lett "fyllesjuk". Er like langt på vei som deg. Håper og tror ikke det betyr at noe er på gang, men kanskje kroppen driver og forbereder seg?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg har det nesten sånn jeg også, og er 38+4. Jeg er stort sett bare kvalm og uggen jeg da, ikke så mye kynnere eller noe av det andre. Men sliten og orker ikke så mye. Skrev en tråd om dette på 3 tri, og det er flere som har det sånn på slutten, så er nok normalt. Men vet ikke om det kan være tegn på at noe er på gang i nærmeste framtid. Han her kan godt vente litt, er ikke 100% klar enda jeg egentlig... Selv om jeg ikke orker tanken på å gå sånn her et par uker til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå