Pysjen Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Blir man fratatt fotoapparatet hvis man har det i veska når man skal på konsert?? Står "foto-Lydopptak forbudt" på billetten. Men kan jeg ha det i veske??
Nøtt Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jepp, det kan du. Har vært på utallige konserter i inn- og utland, og jeg har alltid kameraet i veska. Men hvis du knipser mye bilder med blitz, så kan vaktene bli hissige.
Pysjen Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Men de tar det ikke fra meg når jeg går inn? Har vært på konsert tidligere og da ble veskene våre kikket i før vi gikk inn(hadde ikke kamera med da)
Nøtt Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har vært på ca 100 konserter. Og jeg har alltid kamera med. De har kikket i veska, men ikke brydd seg om kameraet. Det er drikkevarer og dop de leter etter. På konsert i London en gang så stappa jeg forresten kameraet i støvletten, for da var jeg litt usikker på reglene. ;-) En gang har det hendt at jeg ble fratatt kameraet. Men det var etter x antall advarsler om å slå av blitzen...
Pysjen Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Ok, takk for svar. Da satser jeg på å ta med kamera på konsert i morgen=)
AdrenaLine Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 De var langt strengere før, men nå har jo alle kamera på mobilen. Tviler på at det er noe problem så lenge du ikke tar med speilrefleks. Men pass på at du ikke bruker blitz. Da blir de lett sure - og andre tilskuere. I tillegg til at bildene faktisk ofte er mye bedre uten! Tror de stort sett sjekker baggene nå for å unngå at folk har med drikkevarer inn. Have fun!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå