Mammsn er klar<3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Noen av dere som har brukt barnevogna quinny freestyle comfort? Var dere fornøyd? Å brukte dere bagen eller bilstolbagen som hører til? Er vogna grei å bruke helt fra begynnelsen? Med tanke på når man skal flytte babyen fra/til bilen fra/til vogna uten å måtte vekke den?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Har ikke hatt vogna og kan derfor ikke svare deg på alt dette, men nyfødte babyer, og også når de blir noen måneder gamle sover godt selv om de blir flytta på, så tror ikke det er noe problem! Jenta mi på ti måneder kan jeg lett bære inn fra bilen og i seng om hun sover! Og våkner hun så sovner hun igjen om det er i sovetiden hennes!
Lykke X 4 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Sjekk omtale på barnevognguiden.no. Er ikke en vogn med noe godt rykte. Men det finnes noen som er fornøyd
fnats Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 vi har den, er fornøyd. Brukte ikke bilsetedelen til vogna noe særlig, for vi kjørte lite. Veldig god å bruke helt fra begynnelsen, men dypbagen er litt liten faktisk, så hvis du og pappaen er lange så vil jeg anbefale å se på andre merker. I min familie er vi ikke så store, så den var perfekt for minsten min. Og har tenkt å bruke den igjen til nestemann.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Tenker du på dreamybagen? Jeg var ikke fornøyd, dvs fargen vi hadde var kul, og den veide lite, men ellers var den ganske dårlig synes jeg. Veldig liten, ble fort trangt, og kalesjen gikk ikke engang helt opp i 90 graders vinkel, så den gav altfor lite beskyttelse for babyen inni. Ville aldri valgt den igjen.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Resten av vognen, altså med sportsvognsdelen på er helt grei, men den er veldig trekkfull, er ikke fotpose til den og jeg personlig synes den slarker litt vel mye etter det første halvåret (vår er snart 3 år nå og blir bare mer og mer lealaus). Den er veldig god å trill på hardt underlag, men er veldig bred mellom hjulene, så er ikke ideel i butikker hvor det er trangt. Jeg tør heller aldri å ha sportsvognsdelen mot meg når barnet sover uten å holde i vognen fordi den tipper lett da.
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Har den ikke noe godt rykte??? Vi har iallefall vært kjempefornøyde! dreami baggen var liten og enkel, lett og ta av og super å bruke som reiseseng første tiden. vi hadde maxi cosi bilstol som vi klikket på og av. det eneste jeg savner er et trekk for å gjøre bagen litt lunere.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Jeg likte den ikke. Mest fordi den punkterte konstant og var tung og stor. Vi brukte bare bag da gutten var liten (frem til 5 mnd kanskje), ingen erfaring med bilstol til den. Vi hadde nemlig ikke bil forrige gang vi fikk barn. Jeg skal ikke bruke den denne gangen.
Minaw Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Vi har den vogna nå, men vi kjøpte den ikke før han slutta å bruke bagvogna... Vi er kjempefornøyde med den vogna, men kommer ikke til å kjøpe bag til quinnyvogna siden den er så liten... Blir ikke no særlig plass til voksipose etc da har jeg hørt.. Regner med at vi kommer til å kjøpe ei kombivogn selv, og så bruke den som barnehagevogn etterhvert, men fortsette å bruke quinny vogna selv på turer og i butikker etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå