Mamma med to søte små Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvor tidlig på ultralyd kan en se om det er mer enn 1 stk? Takk for svar
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hei:) Jeg var på UL da jeg var 6+3, og spurte da om det var to.. for har vært såå dårlig.. Legen sa at det var nok bare en der, så jeg går ut i fra at han kunne ha sett det dersom det var to, da:) Hvor langt er du på vei?
Mamma med to søte små Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Var på ultralyd på samme tiden som deg, var noen dager lenger. Tenkte ikke på det da, men nå er det flere som har begynt å spøke med det... Nesten litt "bekymret", hehe Er 9+2 i dag
mammas skatter <3 Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 i 7 uke skal du kunne se om d e meir en en baby der..... sto på libero.no
anja,R Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 hei da jeg fikk vite at jeg hadde tvillinger var jeg 6 uker på vei, ingen problem å se at det var to der, det var to separatr foster sekker,:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå