Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Tenker at nå må jeg kastrere min kjære hund. Han er så tispe GAL at nå blir jeg gal snart. Har hørt mye forskjelling om kastrering, noe positivt og noe negativt. Hva er din erfaring om du har fått din hund kastrert? Hvorfor og har det blitt bedre, ingen forskjell eller verre? Noen som har kastrert hund i oppland? Bor i lillehammer og er ikke sikker på hvor jeg skal få gjort dette. Hvilken dyreklinikk er bra?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Det er ikke lov så lenge det ikke er medisinske eller bruksmessige årsaker til det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg vet det. Men har prata med 3 dyreklinikker alt. Og de har sett og vurdert hunden min og mener at det er veldig lurt og kastrere han. Han kan ikke lukte tispe uten å nesten kvele seg. Han blocker helt ut og bare drar. Han holdt på å svime av pga oksygen mangel på dyreklinikken når vi var der for noe annet også hadde det vært ei tispe der to dager før, og hu hadde løpetid. Så han er ganske så ekstrem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå