GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei. Er ca 6 uker på vei og opplevde i dag noen forferdelige smerter nederst i magen, det føltes ut som om eggestokker, livmor og alt ble revet ut, og hadde noen veldig intense stikninger nederst i magen og i ryggen! Dette varte også ganske lenge. Noen som har opplevd dette så tidlig i svangerskapet? Har en datter fra før og hadde absolutt ingen smerter i magen da jeg gikk gravid sist. Kan man spontanabortere selv om man ikke har noen blødning? Håper noen kan svare meg på dette?
Med november-nurk i magen <3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg hadde også intense magesmerter. Snakket med jordmor og fikk henvisning til ultralyd. De hadde mistanke om at det kunne være graviditet utenfor livmoren,men alt var heldigvis i skjønneste orden. Veldig greit å få se at det var liv der inne i allefall. Man blir jo veldig bekymret. Ellers er det vel mye som skal bli større der nede nå Lykke til
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Takk for svar. Huff, da er det kanskje best å ta en tlf til legen da. Men hvor tidlig i svangerskapet var du da? Hvis det er graviditet utenfor livmoren, da vil vel isåfall smertene vedvare. Hvis de ikke kommer tilbake igjen kan jeg vel se bort i fra at det er det.
Med november-nurk i magen <3 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Er nå i uke 11, men smertene begynte vel rundt uke fem-seks. Hos meg er det nok bare livmora som vokser og strekker på seg. Er vel også noe som kalles ligamentsmerter. Hadde brunt utflod i tillegg, men dette er vel normal og helt ufarlig http://mammanett.no/graviditet/plager_og_komplikasjoner/ligamentsmerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå