Gå til innhold

Da er vognen bestilt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vognen endelig bestilt! Har brukt massevis av tid på å finne drømmevogna, men har nå funnet den: Emmaljunga Duo Edge med understellet til Mondial. Bestilte den fra Sverige og sparer massevis av penger:). Vogna ble anbefalt av 3 uavhengige barneutstyrsbutikker.

Noen som har erfaring med denne vogna? Har stor bil med god plass, så det er ikke noe problem:)

Takknemlig for erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har sett på Emmaljunga Duo Edge, og denne er favoritten så langt. Men hva mener du med understellet til Mondial?

Hvor mye sparer du på ved å kjøpe den i Sverige?

Skrevet

Jeg bestilte bagen til Duo Edge (med blant annet solskjerm - synes denne bagen var tøffere enn den til Mondial). Understellet til Mondial er det som er blankt med lufthjul med sånne hvite kanter. Dette understellet er 7-8 cm smalere enn Duo Edge-understellet. Det har også stålkurv under vogna. I tillegg har det håndtak som kan "vippes" i stedet for det som kan dras utover, hvis du skjønner hva jeg mener. Praktisk for meg som ikke er kjempehøy sånn at jeg slipper å sparke borti bremsen når jeg går.

Jeg betaler 6050 norske (med dagens kronekurs) for vogna og stelleveske (som følger med i Sverige). I Norge koster vogn+stellebag 8800 her i området. Det er jammen noen kroner spart:). Bestiller på Kattis Babyshop. Bare si ifra om du vil ha mailadresse til en kjempehyggelig og serviceinnstilt selger. Jeg bestiller vogna nå og kan hente den i slutten av juni, eller når jeg måtte ønske.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha mail adr ;)

Skrevet

Så gøy!! Vi har også bestilt vognen vår derfra. Vi valgte city cross vi da, gleder meg masse til å hente den i mai en gang =)

Super butikk ja!

Skrevet

Butikken heter Kattis babyshop, adressen er : [email protected] . Jeg har mailet med ei som heter Kaitlin (tror jeg). Virker som det er hun som svarer på mailene, for det er hun som har svart meg hver gang. Svarer i løpet av en dag;)

Butikken ligger forresten rett til venstre før du kjører inn i Strømstad sentrum.

Skrevet

Så bra :) Jeg sendte forespørsel om pris på emmaljunga City Cross med hardbag og stelleveske i går, spent på svar. Kommer nok til å bestille jeg også. Foreløpig har jeg bare sett vogna på bilder, så skal ta en tur i butikk her hjeme og se hvordan den er. Sånn i forhold til understell. Viktig for meg å ha vippehåndtak også, er bare 157 høy.

Skrevet

Kommer ikke fra på e-mailadressen jeg! :-(

Skrevet

Det er denne adressen jeg har fått svar fra: [email protected] . Så rart at du ikke kommer frem? Kan jo eventuelt ringe, telefonnummeret står på: www.kattisbabyshop.se

Skrevet

du må holde oss oppdatert på hva de skulle ha for city cross med hardbag veslemus. er og interessert i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...