Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg er litt bonde i byen og har tidligere hatt en stor Emmaljunga vogn, denne fungerte helt fint vinter som sommer. Men var litt tung ja:) Nå er den gitt bort og vi skal kjøpe ny vogn til babyen i magen. Jeg synes både Brio sing, bugaboo og flere av teutonia vognene er fine og kan tenke meg en av dem. Men her vi bor kan det komme endel snø på vinteren, det er asfalterte gangveier men likevel. Vil vogner med små hjul foran være umulige å trille da? Del gjernes erfaringer med meg:)
Lykkelig g~g~j Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 personlig erfaring: små hjul slik som mistral s er ikke noe god på snøføre! Generelt er jo d tungt med vogn i snøen men jeg har blitt veldig glad i tre hjulinger, de går som det synger på all slags føre, er gode å trille og kommer godt frem i butikker kan jo eks være en oth, koelstra el quinny! Lufthjul er også min personlige favoritt da trillecomforen er mye bedre (syntes jeg) enn på plast el luftkanalhjul! lykke til med vognvalget ditt!
Lykke X 4 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Tja Jeg har bare erfaring med Bugaboo på vinterføre. På brøyta snøveier fungerer småhjula helt fint. Men når det blir mer snø, og da spesielt fuktig snø, er de små hjula ekle. Man kan klare seg temmelig bra med å bare snu de store hjula fremst og låse de små. Men når det er dyp snø, er det best med vinterhjul. Så jeg vil anbefale deg å investere i vinterhjul. Vet ikke om de andre vognene med små hjul foran kan brukes egne vinterhjul til. Det er i såfall det som er fint med Bugaboo: Vinterhjula og det at du kan snu styret og låse småhjulene, slik at de store hjulene kommer fremst.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg kutta ut brio sing på vinteren, og brukte heller teutonia spritit s3 og den er jeg veldig fornøyd med på vinteren, den har store hjul som gjør det lettere å komme frem i snø, selv om det bare er tre hjul
Lykke X 4 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg synes 3 hjul er best på snøføre. Og da spesielt Mountain buggy/OTH uj og GT safari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå