Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvorfor skal liksom hun jævla lene bestemme alt nå da??!!!! Æsj, fyfaen...Hun og Nanna er skikkelig idioter i hodet sitt!!!
Tia med 2 ♀ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Allt i allt så har ingen av deltagerne noe å si er tv3 som styrer hele greia. Nanna ble stemt ut men det ville ikke de som lager programmet så da kom ho inn igjen. idag så vi jo at han som var freda var bestemt på hvem han skulle få ut, og da var vel ikke produserne enige så de kom opp med noe som forandret på det.
winneboo Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Syns det var på sin plass at Lene fikk bestemme. Dessuten fikk kameraene med seg at han som var fredet kom til å sende Kevin ut, noe de ikke ønsket. Synd, trist, leit. Jeg var meget fornøyd med parsermonien idag Jeg er aldeles ikke avhengig av PH, på noen som helst måte.lever meg ikke inn i det hele tatt...øhhh...hehe
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ja, det er tv3 som bestemmer!! det har vi jo sett hver gang det plutselig har kommet en "vri". De snuser seg jo frem til hva de enkelte vil gjøre på parseremoni, så verdens minste problem for tv3 å ligge i forkant:)
pandabjørn Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Kjetil gikk ut i går.. jeg hadde håpet på at Andre skulle stemme ut en person for da hadde han fått ut Kevin tror jeg! og det hadde vært på sin plass for han tåler jeg bare ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå