Gå til innhold

Denne vogn-historien kan da umulig være sann....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig???? Men er ikke denne brukeren her inne også?

Skrevet

Nei, dessverre denne tror jeg lite på, makan til distre jente skal man lete lenge etter. Først så har hun kvitteringen på det som er betalt, også når disse andre sier at det kan man spore seg frem til ,og nei, da har hun kastet det. Er det bevis på noe så tar man GODT vare på den altså. Her er det muffins fra ende til annen. Kanskje hun håper at noen skal gi henne penger eller vogn for å trøste.

Skrevet

Helt teit, for en signerer i banken når man setter inn penger og man signerer for å ta ut penger i banken.

Skrevet

Ja er minst like mye "ugler i mosen" ved hennes side av historien, som den fiktive "selgeren"...

Oppmerksomhetssyk dame kanskje??

Skrevet

Er helt sjokkert og lattermild over at det finnes et nettsted som heter Vogndilla.com jeg, og folk som bruker det...:o!

Skrevet

Hvorfor i all verden tror dere ikke på denne kjøperen?

Er da fort gjort å kaste en kvittering?!

Morsomme folk på dib/bim, må jeg si....

Skrevet

Ja, mener Du selv at Du har alt på det tørre her. Men Du må jo fatte og begripe at man skal sjekke ut mobil nr, sjekke om alt stemmer og ikke btale ut noe på forhånd. Og man tar ikke ut kontanter fra banken for så å sette de inn igjen om det så er til naboen eller noen i oslo, vet du vel....

Skrevet

NEI, ikke når det er det eneste lille " beviset"hun har.

Skrevet

Før man får baby, er det LOV å ha vogndilla!

havets datter, håper du får igjen pengene, eller får vogna. (har ikke lest alt, men skjønner du venter på ei vogn som ikke kommer?)

Tåpelig å henge ut folk sånn!

Skrevet

det er jo bare å lese på vogndilla så ser dere nå vel.. dere lager jo egene konklusjoner uansett hva som står der

Skrevet

Herregud, så utrolige dere er her inne!

Skrevet

Havets datter:

Får du opp noe navn når du sjekker mobilnummeret?

Skrevet

Har lest hele storyen Din jeg, og Du har "gitt" opp skjønner jeg..Det er bare å anmelde det, Du har jo sms fra de ikke sant.

Skrevet

nei..men jeg får opp et annet nr på når jeg søker på navnene deres..

Skrevet

Da prøver du å ringe det nummeret!

Skrevet

har både mine og deres sms'er..

snakket med ei som jobber i bank og de har lagret alle inn og uttak på data så skal i banken i morgen..

Skrevet

Skrev du under noe sted på innskuddet?

Skrevet

Ååååå, så Du har navnet deres altså, nei går det ann.

Skrevet

nei..har aldri skrevet under når jeg setter inn penger. kun når jeg skal ta ut.

Skrevet

Du anonym, hvorfor skriver du "du" og "din" med stor forbokstav??

Skrevet

He he he he he:)))))

Vogndilla.com?????? Et helt eget nettsted for dem som er opptatt av vogner??? Trudde ikke det var mulig å bli sååå opptatt av barnevogner..

Og havets datter må jo være den mest blonde dama nord for Trondheim. Hvem betaler cash inn på konto?? Og så mister kvitteringen?? For å ikke snakke om det å betale for en vare man ikke har mottatt??

Også for den stygge vogna.

Skrevet

For du er Guds gave til menneskeheten, ser jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...