I+B Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt snekkerbukse?? Eller er dette helt ute av moten...?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 For min del, helt ute av moten. I dag er det så mye fine klær for gravide at men trenger ikke ty til snekkerbukse. Men jeg vet mange liker dem også da... Polarn og Pyret har, H&M bruker visst å ha, og mulig enda flere har. Det finnes i allefall, men det finnes andre bukser og!
Gjest eelis+spire Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Snekkerbukse ER jo ute av mote da, men jeg syns det er kjempefint på gravide :-)
I+B Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Litt enig med deg der ja eelis+spire. Kunne aldri gått med snekkerbukse hvis jeg ikke var gravid, men på gravide synes jeg det er fint. Gravid i snekkerbukse med musefletter er jo søtt da! I tillegg er det jo behagelig å gå i. Har merka at jeg begynner å tenke litt mer velvære nå enn før
Gjest eelis+spire Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Hvor langt er du på vei? :-) Jeg var rett og slett nødt til å tenke mest på velvære for flere uker siden. Ingen ting passer joo! Så nå går jeg rundt i joggebukser hele tida og ser ut som en dass. Det blir fint når magen blir ordentlig gravid og jeg kan kjøpe mammaklær :-)
I+B Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg er 22 fullgåtte i dag. Er ikke kjempestor enda, men har jo fått en liten kul, og merker godt at vanlige bukser ikke passer like godt lengre. Har kjøpt meg en mammabukse, som jeg har brukt masse, men den må jo vaskes en gang i blant den også så innimellom så bruker jeg vanlige olabukser med en strikk i knappehullet som en provisorisk løsning. Men tror ikke dette går så lenge heller, siden buksene begynner å stramme litt andre steder enn bare rundt magen Hvor langt er du på vei?
Gjest eelis+spire Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Såpass :-) Dette med strikk i knappehullet på bukser er jo genialt! Jeg er bare 13+5, men har allerede gått opp 8 kg, så buksene strammer jo litt ekstra rundt kjærlighetshåndtakene. Så det går en del i åpen buksesmekk og lang genser over ;-) Men dette med mammabukser, kjøper man dem i samme størrelse som man kjøper sine vanlige bukser i, eller? Og er det plass til å "vokse" i dem?
I+B Skrevet 16. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2009 Jeg tror nok jeg er ganske lita enda ja, for jeg har gått opp ca 7 kg til nå, men det blir nok mer Jeg har alltid vært small, så jeg kjøpte den ene mammabuksa mi i small, og den passer fint enda. Er sikkert litt forskjell fra butikk til butikk med størrelser og sånn, men jeg tror at man sånn i utgangspunktet skal kunne bruke samme størrelsen i mammabukser som man bruker til vanlig. Men det kommer jo selvsagt også veldig an på da, for noen legger jo på seg mer enn andre. Men nå er det jo vår, og jeg har tenkt at når det blir litt varmere i været så skal jeg bruke en del tunika, for da kan jeg bruke mange av de jeg har fra før. Og det er jo i tillegg veldig behagelig å gå i
Gjest eelis+spire Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Jaa, det skal bli fint med varmt vær! Da skal jeg dra frem tights og tunika, jeg også :-) Sånn sett er moten fra både i år og ifjor veldig grei, jeg har MASSE plass til magen i sommerkjolene/toppene mine! :-)) Jeg er bare veldig i tvil angående ytterjakker (været her oppe i nord er som regel litt ustabilt - jakker er viktig!). Kjøper man nye ytterjakker når man er gravid, eller knepper man bare de øverste knappene og lar resten være åpen? Hehe, førstegangsgravide har ikke peiling på noe, og bekymrer seg for alt! ;-)
I+B Skrevet 17. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2009 Det kommer sikkert litt an på hvor i Norge man bor om man må ty til nye innkjøp av utenpåklær. I tillegg har jo årstiden noe å si også. Jeg tar det bare som det kommer jeg, stresser ikke med noe som helst. Trenger man en ny jakke, så trenger man en ny jakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå