handygirl Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Søstera mi er gravid for første gang. I går opplevde hun noen små blødninger som gikk over. I dag kom noen nye og litt kraftigere. Hun har ingen smerter. Hun har væt hos legen, men skjønte ikke så mye.. (Utenlandsk og litt rar fyr...) Kan man ha blødninger og alt likevel gå bra? Noen med lignende erfaringer? Jeg har selv vært gravid og født to barn, men ikke vært plaget av blødninger.. Krysser fingrene for søstera mi, men hvor stor håp kan det egentlig være?!?
Lykkelig g~g~j Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 mange solskinnshistorier her inn på bim, min er også det hadde en stooor blødning da jeg var på samme tidspunkt som søsteren din! Jeg hadde blod i livmoren noe som medfører at man kan få blødninger uten at dette er noe farlig for fosteret. Blødningene kan vedvare men i de fleste tilfeller tar kroppen opp dette blodet og man slutter å blø. Jeg fikk haste ul på gynekologen og der tok han innvendig ul! Slik jeg har forstått i etterkant så har er det en del som har det slik og det oppstår i det egget fester seg til livmoren! Så langt som hun er kommet så sa min gynekolog at man skal blø en del og stund for at d er sa ettersom fosteret er begynt å bli "stort" krysser fingre for dere, og be søsteren din få henvisning til gynekolog eller ta kontakt med sykehuset! Man må vite om alt er bra )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå