Gå til innhold

Er det bare meg eller som er så treg????


tone-29

Anbefalte innlegg

-og ennå ikke har fått somlet meg til NAV med fødselspengesøknaden??? Jeg aner ikke hva som går av meg, enten så glemmer jeg det av, eller så rekker jeg ikke det himla kontoret med 3 timer åpningstid 3 dager i uka...og nå får jeg litt panikk...

Har termin i 4 juni...og nå må jeg bare få fingeren ut!

 

Vææær så snill å si at det ikke bare er meg??? Noe skjer virkelig med deg når du venter nr 3, alt bare skurer og går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke den eneste.. På mandag skal jeg innom igjen og få dem til å hjelpe meg med utfyllinga. Svært mye papirer som skal fylles ut når man er, eller blir alenemamma og i tillegg førstefødende..Litt forvirra kan man si :)

Har termin den 30. juni..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke gjort det. Har fylt ut alt, men er litt usikker på hvor det skal sendes.... Skal det til det NAV-kontoret som ligger nærmest meg? Vet ikke helt hvor jeg hører til jeg:) Har termin 9. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare trøste deg med at du ikke er alene!! Jeg skal jo ikke ha foreldrepenger da, men bare engangsstønaden, men puh.. må jo leveres inn den også, og ukene flyr jo avgårde... Må snart få ut fingeren jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangstønaden kan du få utbetalt allerede i uke 26...så det får du med en gang da hvis du skriver på at du ønsker det. Ellers så står det på nett sidene til nav hvor søknadene skal sendes, er som regel til nærmeste kontor tror jeg...og dem sender den videre isåfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare deg! Skikkelig sløv og litt av en slendrian jeg også. I tillegg er den jo ikke hekt grei å fylle ut .. Og dette selv om det er gang nr 4. Uffameg. Skamfull hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, du er ikke alene. Må nok slenge meg med i rekka her jeg også. Er så utrolig tiltak, men vet det ikke er unnskylding nok. Er jo bare å sparke seg selv i rompa å få det gjort. Har termin 1. juni, så jeg må snart hive meg rundt. Er jo en liten trøst å se at vi er flere treginger her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Fristen for å sende inn til NAV er 3mnd etter fødsel, så vi har ikke akkurat dårlig tid.

Sendte inn etter at jeg hadde født sist, var ikke meningen, men han kom 8 uker for tidlig...

Var veldig greit da, for da vet du akkurat hvor mange uker du skal ha og fra hvilken dato. Eneste som er litt kjipt er hvis arbeidsgiver ikke dekker permisjonen for deg, da er det jo en fordel å ha sendt inn på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...