Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 etter 2-3 dager med å bare ha brukt baby bjørn på lillemann,så vil han søren ikke ligge i vogna lengre!! fått smaken på å kikke rundt nå ja! nytta ikke å ta ut beggen og bruke sportsdelen heller,neida,han skal bæres! uff,han er jo så tung hehe.. 4 mnd er han nå
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hehe:) Slik var det her også!!!! Hva skulle han med vogn når han kunne se hele verden :)
Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 så små,men fy søren,di vet hva di vil!! Gruer meg bare til det begynner å regne hehhe,da blir det vel til at jeg må ut å kjøpe meg sånn megastor paraply hehe
Saltlakris Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Koselig med bærebaby da Jeg bærer min på 8 måneder masse i den sorte av disse: http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=8 Har henne både på rygg og foran, og syntes ikke det er noe tungt Veldig god postning på den, og flott til ryggbæring. Morsomt hvordan de får smaken på å være inntil mamma og pappa og samtidig kunne titte ut Søte små!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 den så jeg faktisk at naboen min har!! så den tror jeg at jeg må prøve ut! er ganske koselig å bære på han,men jeg liker å ha han i vogna også,sånn at han får sovet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå