Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg kan godt gjøre det på mannen,men liker ikke at han gjør det på meg...Mest fordi jeg ikke klarer å slappe av:-/
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 kommer veldig ann på.. med mannen min er det deilig, både å gi og få.. samme med xsamboeren. men han før der likte jeg bare å gi, for han var for ivrig og rask.. det skulle liksom være så heftig! han før der ga meg som en "tjeneste".. så når jeg tagg og ba, så fikk jeg bare beskjed om at jeg var den eneste han noensinne hadde gjort det med - så jeg burde være fornøyd med 1 gang i året.. . så.. men generelt JA TAKK, BEGGE DELER
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Å ja, liker det veldig godt. Et nødvendig elemnt i vårt sexliv.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Ja, jeg liker både å gi og få. Jeg synes allikevel at det er vanskelig å få orgasme når han slikker meg, akkurat som om det blir litt for intenst. Hvorfor klarer du ikke å slappe av da, HI?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Det er deilig,og gir en ekstra piff i sexlivet;o) Jeg både gir og tar:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Jeg liker ikke å gjøre det på han, men liker at han gjør det på meg.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Jepp! Men er mest meg som gir dette da... Mannen min liker ikke hårete mus så godt, og jeg liker ikke å barbere meg. Men når det skjer er det fantastisk God helg!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Jeg elsker begge deler! Deilig å gi og få den type nytelse. Det er også den eneste måten han kan gi meg orgasme på, så er veldig viktig del av sexen for meg
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Jeg er ikke helt komfortabelt med utseendet mitt der nede, især ikke nå etter fødsel, så nei! Men gir han d omtrent hver dag, av og til er det greit, mn av og til fordi han maser så jæævlig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #11 Skrevet 17. april 2009 Liker å gi, liker å få. Men må virkelig være bra tent, og avslappet, for at det skal gi meg orgasme. Det der er noe som kommer med alder, for min del, tror jeg. Blir stadig bedre, fordi jeg stadig slapper mer av.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Liker bedre å gi enn å få. Føler meg mer sexy da. Å få er godt men inget must. Bedre med kjepp inni der med en gang. litt for utålmodig..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Simpelthen digger det!!! Ihvertfall å få det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå