Gå til innhold

Basic scrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeelt grønn her. Man scrapper ikke alle bildene sine vel? Et prydalbum for spesielle anledninger og spesielt fine bilder?? Hva bør jeg starte med? Ganske kostbart har jeg forstått, og vet ikke om jeg kommer til å drive så mye med det. Hva er det mest nødvendige utstyret, og hvor kjøper jeg det? Hvor finner dere info og inspirasjon? Scrappesider på nett? Bøker? Hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Dersom du fortsatt leter etter sider så er dette stedet hvor du finner mange hjelpsomme jenter når vi snakker om datascrapping! Er selv med her og får hjelp når jeg spør.

Selv driver jeg og prøver og feiler i Photoshop - datascrapping er ikke så dyrt som papirscrapping, men man må jo ha interesse av å pusle med pc en sin...

http://www.scrapscandistyle.org/

• 3 måneder senere...
Skrevet

Slik jeg oppfattet innlegget ditt, var det vanlig tradisjonell papirscrapping du spurte etter og da er scrapping.no stedet å gå ;)

hva du trenger er vanskelig å si, men personlig klarer jeg meg ikke uten et godt lim(bør være syrefritt slik at bildene ikke blir stygge), skjærebrett og saks :)

Utover det må du nesten vurdere hvor mye du kommer til å bruke de forskjellige tingene og hvor mye du vil legge i det, for det koster litt å drive med scrapping ja ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er litt ny på scrapping selv. Men du kan gjerne ta en titt

på blogg siden min: www.papir.minner.blogspot.com

Der ligger også linker til andre scrappe sider. Kanskje du blitt inspirert.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...