Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Lurer på hvordan hverdagen deres er nå og om dere gleder dere å komme tilbake i jobb? Har mini fått bhg plass? Noen som er GRAVID igjen allerede? "Smulan" her skal beg i bhg 1 august og jeg gruer meg litt egentlig. Synes h*n er så liten og forsvarsløs....Men det går sikkert bra;) jeg trives veldig godt hjemme jeg da men det blir sikkert godt å beg å jobbe igjen.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg er : ) Synes dagene flyr av gårde, er ikke klar for å begynne å jobbe igjen. Lille frøken ble født 4. august, så hun er 8,5 mnd, gammel. Ting har begynt å løsne litt for henne nå. Hadde RS for 2 mnd siden og har slitt med sykdom siden så hun har brukt energien på å bli frisk, virker det som. Denne uken har hun begynt å åle seg bortover gulvene, så nå går det bare èn vei : ) Jeg er ikke gravid igjen, og det har jeg heller ingen planer om å bli heller...hehe. Har en på snart 3 år også og føler at det holder med 2. Hun begynner i bhg til storebror i slutten av august og synes det er litt tidlig. Storebror var 16 mnd og de 3 mnd har mye å si, men regner med at det kommer til å gå fint, hun har jo storebror der også : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå