Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvilken uke blei den tatt? og fikk du svar samme dag?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Abefaler at du spør på Gravid-moden-alder forumet. Der er det mange med erfaring med duo-test
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Den skal tas rundt uke 12 (mellom 11 og 13 tror jeg). Dette pga at det er da nakkefolden til barnet er mest synlig hvis det er noe avvik. De tar i tillegg en blodprøve som blir sendt til danmark, tar ca 10 dager å få svar, men de ser det meste på ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå