ifie Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg skjønner at disse kompressene er myke, men det er jo en våt klut også (flanell, f.eks). Hvorfor er disse bedre?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker dem fordi da slipper jeg å kaste en klut med bæsj på i vaskemaskina sammens med andre ting. Det anbefales jo også at man har ulike kluter til ansiktsvask og rompevask, noe jeg synes blir bare stress... Aner ikke hvor viktig det er da... Mesoft er det jo bare å kaste, så er det borte. Hm, er det latskap da som blir svaret
ifie Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Ja, det er klart; latskap er jo en god "unskyldning"
Moderbodin har født Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Må si jeg er enig med deg trulte...Er rett og slett bare så innmari lettvint. Men bruker kluter til andre ting da. Mesoften brukes kun ved bæsjebleier her i huset. (er forresten kjekt å ha noen av de i veska som snørrpapir til barnet også. Er så mykt og fint for såre neser)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Ja, snørrtørk er de veldig gode til. Jeg har på badet, på kjøkkenet, og av og til på stua. Det er fast innventar i stelleveska også. Noen putter dem i en boks med tett lokk og tar litt vann på, så har de våte mesoft hvor som helst. Sitter bæsjen godt fast på stumpen er det bare å ta på litt olje så forsvinner den lett! Jeg gjør det meste for å unngå å bruke våtservietter!
Lykke X 4 Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Myke, og man kan kaste de etter bruk. Ikke akkurat så miljøvennlige, men hygieniske og fine for babyhuden.
ifie Skrevet 16. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2009 Det var lurt å lage våtservietter av de! Skatten vår fikk stygge sår av våtservietter da han var liten, men "måtte" bruke det av og til da vi var ute av huset. Skal huske det til lillebror kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå