Gå til innhold

Er vi mange førstegangs gravide her?


Nordland&hikketrollet=)

Anbefalte innlegg

Hvor vi holder til i landet og når vi har termin?

 

Skal selv ha en liten jente og har termin 10sep,

nytt og spennende:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Sarpsborg og har enn så lenge termin 16.september. UL til tirsdag, og da blir den nok flyttet til ca 23.sept pga lang syklus tenker jeg. Vet ikke kjønn enda, men håper å få vite det:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....har foreløpig termin 19 sept,men ordinær UL på onsd...så da får se....vet ikke hva det blir og tror ikke vil vite det heller.Er ifra Ullensaker...10 min unna Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 4. september og skal ha en liten jente for første gang.

 

Jeg vil gjerne ha kontakt med andre her inne som har termin i september:)

Holder til i Stavanger!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,

Jeg har termin 21 september. Skal på UL om 1 uke, så får da se hva kjønn det blir og om termin blir endret:) Jeg er foressten fra Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Jeg har foreløpig termin 24 September. Vi vil vite kjønnet, men må smøre oss med tålmodighet i 6 dager til.. Ordinær UL på torsdag.

Kommer fra og bor i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg bor i Halden. Har termin 15.09.09 (både UL termin og mens termin :-))

Var på UL i går og JM trodde at det var en liten frisk gutt inni magen, men hun ville ikke si det helt sikkert siden han ikke ville vise seg da hun skulle dobbeltsjekke :-) Alt stod i allefa ll bra til med den lille :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Har fått to termindatoer, 9. og 15.september, og lille propell i magen er ei jente, skal på ordinær UL førstkommende mandag;)

 

Holder til i Sør-Trøndelag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin 24. sept. Har ikke vert på ultralyd enda, bor mellom Voss og Bergen, vi venter vårt første barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg har termin 4 september, en dato som stemmer helt med min utregning, og jeg venter ei lita jente :-) Jeg bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oslo nå, men skal flytte til Ullensaker snart. Venter en gutt 28 august, så jeg hører egentlig til i augustklubben. Men føler meg mere "hjemme" her, siden jeg har vært her helt fra jeg fikk vite at jeg er gravid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Jæren, men bor helt nord i Vest-Agder. Har foreløpig termin 26. september, men har ikke vært i UL enda, så regner med at den datoen blir endret. Jeg kommer til å føde på SUS i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg kommer fra trondheim og venter min første, ei jente:). Vi har vært på ultralyd og fått termin 1.september, noe som stemte bra med egen utregnig:). Skal føde på St.Olavs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått termin 12.september og skal ha en lien gutt! Bor i Oslo, men har fått fødeplass på Asker og Bærum sykehus. Vi er 27 år begge to, studenter, og det blir også det første barnebarnet på begge sider.

 

Spennende med første barn, særlig nå som magen vokser og jeg kjenner at han styrer på der inne. Rimelig fornøyd, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Kristiansand, er 22 år gammel og dette er min første graviditet! Veldig spennende. Jeg er nå 18 uker på vei og har termin 25 september, men har ikke vært på ultralyd enda, så det er mulig den blir flyttet litt. Gleder meg til ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Jeg fyller 28 i år og bor på Jessheim. Føstegangsfødende:) Var på ultralyd forrige uke og fikk vite at det var en liten sprelsk gutt der inne, utrolig moro å se!! Har fått termin 12 september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...