Gå til innhold

Erfaringer med BRYSTREDUKSJON??? Hvordan ble formen på brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enormt store bryster, og har nå fått henvisning til kirurg som skal vurdere om jeg får en sånn operasjon dekket. Har så utrolig vondt i ryggen, bak skulderbladene etc.

Jeg har str 65F/70F og har bare ikke kropp til å bære vekten.

Men jeg lurer på hvordan et resultat blir? Vet jo det kommer an på kirurg etc, men føles det utrolig fremmed etterpå? Er arrene skjemmende?

I det hele tatt...lurer på hvordan det gikk med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du bruker engelske søketermer i google så får du opp masse før og etter bilder fra kirurger i andre land enn norge (her er det ikke lov med før/etter bilder).

Driver og tråler igjennom samme materialet selv, da jeg prøver å finne ut om jeg vil få best resultat av å forstørre det ene eller forminske det andre, det er jo fordeler og ulemper med begge inngrepene.

De bildene jeg har sett av reduksjoner er i hvertfall bryst som ser veldig naturlige ut. Men de har jo alle arr etter operasjonen, de fleste arrene er dog lyse og tynne og vises nesten ikke :-) Men, noen er jo uheldige og får nokså tydelige arr...

Men, noen arr på brystet som ikke kommer til å synes selv på varme sommerdager i bikini kontra rygg og skulderplager resten av livet burde vel være et greit valg ;-)

Men, jeg forstår godt hvordan du har det. Jeg er utrolig usikker på det hele selv og har nå bedt om vurdering hos en annen lege fordi den første gav for lite informasjon om nettopp det du spør etter her. Pass på at du får god tid inne til vurderingen, og når du er hos kirurgen kan du se før og etterbilder på jobber de har gjort, det er bare på nettet de ikke får lov til å "reklamere" med slike bilder.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...