Gå til innhold

Igjennhenging av HCG utslag på EL test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I dag er det 10 dager siden utskrapning hvor jeg var 11+2...

Da jeg tok en EL test i dag , så var den positiv....

Har jo lest at el tester kan brukes som graviditetstester...så tenkte kanskje den ble positiv pga hcg som henger igjen etter graviditeten?? Eller kan det være EL allerede 10 dager etter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oy kan el tester gå som graviditets tester??? hm jeg har jo noen liggende av de jeg=) men er de like sikre som en graviditets test???

Skrevet

vet ikke helt hvordan det fungerer, jeg fikk ikke noe utslag på de da jeg fikk positiv grav test,så vet ikke om man må over en viss stigning av hcg...

men er det noen som vet noe ang det jeg lurte på??:)

Skrevet

jeg hadde hcg i kroppen i 5 uker etter utskrapning og det slo ut positivt på graviditetstesten

Skrevet

oi,det var lenge...kan man få mensen om ikke alt hcg er ute av kroppen??

men da vil el testen også bli positiv da frem til hcg er ute av kroppen??

Skrevet

Jeg fikk positivt utslag på el test fem uker etter utskraping, og dagen etter testen kom tr, så vet du det;) Vet ikke om det er vanlig... Håper at el dukker opp en av de nærmeste dagene, er veldig keen på å komme i gang igjen:)

Skrevet

Hei,jeg begynte å teste med el tester ganske kjapt etter utskraping.De ble gradvis svakere og så plutselig steg den igjen etter ca 3uker.

Stigningen viste el(hadde el slim også) var positiv i 2dager og så helt negativ etter det.

El testene kan slå positivt ut på hcg fordi det er veldig likt lh hormonet,og gir utslag på begge.En g test gir bare utslag på hcg.

Jeg hadde utskraping i uke 10,men vet ikke hcg nivået på utskrapingsdagen.Man kan regne med at det halverer seg for hver dag som går så hvis du vet ditt nivå så kan du regne deg frem til nåt hcg skal være ute ev kroppen ;)

Lykke til;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:)

jeg har nå testet med digital el test jeg da, så jeg ser ikke om den er sterk eller svak...den var bare positiv...men syns det er merkelig bare 10 dager etter utskrapning og da var jeg 11+2..tror ikke hcg er ute av kroppen min enda...jeg vet ikke hcg nivået mitt på utskrapningen,men jeg vet det var rimelig høyt allerede i uke 6....da var det 52000, det var helt i starten av uke 6...så regner med det var ganske høyt i uke 11+2....

men man har vel el før man får mensen uansett?? de sa iallefall det på sykehuset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...