Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dunposen er alt for varm nå. Snuppa er svett og klam etter trilleturer. Har kun body og strømpebukse, men det blir altfor varmt. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor, men her hvor vi bor har det vært 8-12 grader i det siste. I tillegg til vanlige inneklær (body, bukse og sokker) har han på seg en fleecejakke, ullsokker og tynn lue. Han ligger på lammeskinn og har et teppe over seg (og ligger i en softbag, som jo er lun) og ikke noe mer. Han er varm og god.

Skrevet

Dyne og skinn, Klær etter været. Noen dager bare body og strømmebukse andre dager ulldress uten på.

Skrevet

Skinn og ullteppe her i Trondheim. Ullstrømpis, body, genser og bukse og lue på knerten.

Skrevet

Gode tips her ja! Det er jo tross alt ikke vinter lenger så posen må vel bort! :)

Skrevet

Dette er jeg også veldig usikker på...Klumpen min er 5mnd og vokst ut av bagdelen.. (teutonia) Skal bytte til sportsdelen, men tenker det er for varmt med pose der også? eller? Vi har ikke brukt pose i vinter, bare god dress, dundyne og ulltepper. Må jeg kjøpe en pose nå eller er det andre lure løsninger??Tips mottas veldig gjerne!!:-)

Skrevet

Buggysnuggle - en fleecepose. Kjempefornøyd med det! Nå SNØDDE det faktisk her i dag (så utrolig demotiverende!), men med ulldress og lue på, går det fint likevel.

Skrevet

akuratt dette lurer eg også på. vetla har vokst utav bagen så har nå lammeskinn i og dyne viss det er kaldt og teppe viss det er varmt åsså denne vindtette vogn greia:P

Skrevet

Her er det ca 12 grader på det varmeste om dagen. Har lammeskinn, og han har dyne + teppe over seg. Han har på seg body, strømpebukse, tøfler og ulljakke. Tidlig på dagen har en en genser under ulljakken også. Og så lue og tynne votter.... Er vanskelig med denne bekledningen!

Skrevet

Har kjøpt Buggy Snugle idag på nett.

http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=2&catId=43&subCatId=

-Vognpose laget i 4 lags-fleece for varme.

-Passer til alle vogner, og har to posisjoner for feste til 5 punkts seler.

-Glidelåsen går helt rundt og kan taes av. Dette gjør at du kan bruke bare underlaget, eller overdelen som dyne.

-Har lomme i front.

-100cm*48cm

-Kan maskinvaskes på 40 grader

Tror den blir fin fremover nå!

Skrevet

Vi har også Teutonia. Vet ikke hva slags bag du har, men vi har softbag. Den kan gjøres om til en fotpose og det har jeg tenkt å gjøre nå når vi straks skal over i sportsvogn. Vi har heller ikke brukt pose i vinter, kun lammeskinn og dundyne, men det er altfor varmt å bruke nå om våren. Men med softbagen som en slags pose trenger han ikke mer enn et teppe.

Skrevet

Han ligge i voksepose og har lua +votta på sæ når d e rundt 0 grada :-)

Etterhvert som d blir mer å mer minus har han på sæ ullgenser til fleecedress når det e -11 grada :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...