Gå til innhold

Har noen lest det Kamille-mamma-bladet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit. Minner veldig om 'mamma' bladet. Ikke noe wow og nytt, men fint blad :) Freshe bilder.

Skrevet

Hmm.. Verdt å prøve da kanskje... Liker ikke F&B, jeg.. Og Mamma har jeg ikke sett på leenge heller... Men alltid greit med noe nytt..

Skrevet

Jeg syntes det var kjempefint jeg. Bra blad!

Skrevet

Da skal jeg gi det en sjanse :)

Skrevet

Joda, kjøpte de i går.. Leste det ut på 10 min, og med tanke på at det kostet 60 kroner syns jeg det var dyr lesing!! :(

Mye bilder, veldig mye intrieør( husker rett å slett ikke stavelsesmåten, men dere skjønner vel), men syns reportasjen om Elin var bra!!!

Skrevet

Høhø... Så ble jeg skeptisk igjen da :-p For synes ikke hun er så spennende, jeg... Og hvis det er så lettlest.. Da blir det jo som de andre bladene...

Tjah, kanskje kjøpe et og ha i fødebagen? Lese mellom riene eller noe, da kan det jo være lettlest *knis*

Skrevet

Jeg synes og det var lite lesestoff. Mye interiørtips, shoppetips etc. Brukte ca. 10 min. på det jeg og. Liker både Mamma og FB bedre...

Skrevet

Jeg fikk et eksemplar av svigermor og må si meg enig i at det minner mye om mamma bladet. Har abo på mamma så jeg liker det veldig godt:) Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe flere utgaver av Kamille, men synes det er bedre enn F&B i hvertfall;)

Skrevet

Oi, hvis de to bladene er bedre, så sier det jo litt :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...