Elfi regndråpe Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Helt greit. Minner veldig om 'mamma' bladet. Ikke noe wow og nytt, men fint blad Freshe bilder.
mayaya Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Hmm.. Verdt å prøve da kanskje... Liker ikke F&B, jeg.. Og Mamma har jeg ikke sett på leenge heller... Men alltid greit med noe nytt..
Sweet :-) Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Joda, kjøpte de i går.. Leste det ut på 10 min, og med tanke på at det kostet 60 kroner syns jeg det var dyr lesing!! Mye bilder, veldig mye intrieør( husker rett å slett ikke stavelsesmåten, men dere skjønner vel), men syns reportasjen om Elin var bra!!!
mayaya Skrevet 16. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2009 Høhø... Så ble jeg skeptisk igjen da :-p For synes ikke hun er så spennende, jeg... Og hvis det er så lettlest.. Da blir det jo som de andre bladene... Tjah, kanskje kjøpe et og ha i fødebagen? Lese mellom riene eller noe, da kan det jo være lettlest *knis*
alvamamma Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Jeg synes og det var lite lesestoff. Mye interiørtips, shoppetips etc. Brukte ca. 10 min. på det jeg og. Liker både Mamma og FB bedre...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Jeg fikk et eksemplar av svigermor og må si meg enig i at det minner mye om mamma bladet. Har abo på mamma så jeg liker det veldig godt:) Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe flere utgaver av Kamille, men synes det er bedre enn F&B i hvertfall;)
mayaya Skrevet 16. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2009 Oi, hvis de to bladene er bedre, så sier det jo litt :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå