Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Saken er den at jeg og samboer har 3års jubileum på søndag, noe vi selvfølgelig skal feire. Men vi er under gjeldsanering, så som dere sikkert skjønner har vi ikke mye å rutte med. Vi skal bare være hjemme og lage oss en god middag. Vi har blitt vandt til å leve på lite pga gjeldsordningen, så det er ikke noen nedtur. Men jeg vil jo gjerne gi samboer en liten oppmerksomhet siden det er dagen vår - men kommer ikke på NOE å gi til han som er veldigveldig billig Hadde vært koselig å gi han ett eller annet liksom.. har dere noen forslag? Sjokolade/godteri ol er ikke aktuellt.. Blomster kan jeg kjøpe, men de er jo døde i løpet av en uke. Det må ikke være noe dyrt som dere skjønner - kun en hundrelapp eller maks to. Håper noen kan hjelpe
Kinemor85 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Kan du ikke lage noe personlig? Som en "boken om oss" kanskje. Med bilder,komentarer osv? Jeg fikk det av min kjære til vår 6 års dag,og det er det fineste jeg har fått. Han hadde virkelig lagt sjela si i det,og det er det som betyr mest. Det var iallefall mitt forslag
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg kjøpte min mann en liten nisse. Med den kan han komme med et ønske av meg. F.eks se alle Star wars filmene ). Med nissen kommer et pålegg om at jeg ikke bare skal gjennomføre, men også glede meg og gjøre det med glede ). Han kan bruke den til hva han vil: se film, massasje, fotballkamp, husvask...uansett hva han vil. Vi gjorde det slik at når jeg har gjort det, er nissen min og jeg kan komme med et ønske. Litt krøkkete forklart, men håper du skjønte. Dette var iallefall veldig gøy og fungerte godt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Åå, kjempebra forslag begge to! Og ingen av delene koster noe særlig, så jeg kan forsåvidt ta begge Tusen takk!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå